Blogg om hverdagen til en ung, aktiv liten dvergpinscher hann og border collie tispa Saga. Hverdagslydighet, problematferd, kurser vi deltar på,konkurranselydighet,ID-spor, blodspor og diverse andre hundeaktiviteter vi er innom - alt basert på 100% positiv hundetrening.

tirsdag 13. mars 2012

En liten forsmak på hyttelivet..

I helgen tok vi turen til Etne for å feire min farmors hele 85 år. Selskapet var ikke før på lørdagen, så da benyttet vi sjansen til å dra opp å overnatte på hytta på Sandvik, litt utenfor Etne - fredag til lørdag :) Min bror og familien kom også - så det ble utrolig koslig :D

Terkel var på "date" / overnatting hos Kaya og Andrè - og Saga ble med oss. Hun digget det å bare springe løs rundt i skogen rundt hytta! På lørdagen på dagen fikk vi i tillegg trent flere økter med at hun skulle ut å søke selvstendig etter figurant løs på overvær, så hun ble sliten og fornøyd til selskapet ;)
Gleder meg til mange slike sommerdager på hytta i skogen *sukk* :)


Saga syntes det var veldig spennende å utforske rundt hytta - men veldig travelt






Hytta til farmor i Sandvik






*sukk*..barndomsminner.. :) 

Min eldste lille prinsesse ;) 

Min kjære svigerinne har blitt satt i arbeid ;) 





Plutselig dukket denne opp, og sveiv forbi kaia ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar